mandag 3. september 2012

Stevne - Maridalen Oslo 01.09.2012

Var på stevne i Maridalen på lørdag, en fantastisk dag med nydelig vær, fantastiske mennesker og hund, hund, hund!

Skulle gå fire løp, så det ble en lang dag! Fra vi dro hjemmenifra til vi var hjemme gikk det 10 timer! Flinke Niklasen min (6) som holdt ut hele dagen.
Og snille mannen min som gidder å bli med!

Første løpet var Hopp 1M - det gikk strålende - feilfritt, napp og 1.plass!
 
 
Så var det Agility 1M - det gikk også strålende - bortsett fra at jeg ikke fikk med meg at vi disket!
Det er derfor jeg er litt i overkant glad på slutten av løpet, litt flaut ha ha ha!
 
 
Neste løp var åpen hopp, knotet litt med slalomen, jeg ble alt for utydelig, men ellers gikk det fint! Fin fart! 10 feil og 14. plass.
 
 

Så til slutt var det lag. Disket igjen, men allikevel veldig fornøyd med resten av løpet. Var jo bare en liten tå oppå stigen!! Laget kom på 2. plass.
 
 

Summa sumarum så følte jeg virkelig at Tia og jeg var på nett hele dagen, er utrolig fornøyd med dagen!!'
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar