mandag 26. november 2012

Dogs4All - NKK 24.11.2012

Årets siste stevne!

Ble jo helt fiasko det høststevnet vi hadde på Kløfta tidligere i November, jeg ble jo så dårlig den dagen at jeg måtte bare reise hjem. Hadde da rukket å virre utpå banen i Hopp 1M, hvor vi (selvfølgelig) DISKet. Så jeg fikk ikke debutert i AG2 den dagen dessverre.

Men i helgen var det Dogs4All i Lillestrøm. Og nå var jeg forkjølet og ikke i form denne gangen heller, men nå SKULLE jeg!

Kudos til NKK for å ha kjøpt inn flott kunstgress, og for å gi AG og LP god plass! Leser på Facebook at enkelte må klage på noe okke som, blir nesten litt flau jeg altså. Er det ikke det ene så er det det andre! Ja, ja - dem om det!

Først skulle vi gå AG2. Jeg synes banen bøy på ganske mange utfordringer for min del, men ikke uoverkommelig! Jeg kom halveis ca, hadde veldig god fart, men så bryter Tia på 3. siste pinnen i slalomen. Etter det gikk det bare nedover, ha ha - ble DISK da hun løp inn i en tunnel vi ikke skulle ta. Jeg MÅ MÅ MÅ lære meg å være tidligere ute og mere på når hun er i "full fart" modus!

Så var det Hoppen da.. siste sjanse i år for å få det siste nappet.. følte presset ja!
Gondola Guttormsen hadde laget banen, og hun hadde vært veldig snill!
Endelig satt den, siste nappet i boks og første plass på oss. HURRA!!



Litt morsom da, at vi debuterte offiselt i Hopp med samme dommer i Februar i år.

Jeg må innrømme at jeg er meget fornøyd med det vi har klart i år, på 10 mnd.
Nå gleder jeg meg til fortsettelsen i 2013!

Men først har vi noe alvorlig vi skal i gjennom, Tia skal kastreres neste torsdag.
Har tenkt masse igjennom dette, snakket med vetrinærer og til slutt funnet ut at dette kanskje blir den beste løsningen for henne. Det er absolutt ingen ting som tilsier at hun skal bli mindre plaget av innbildt i årene fremover, så da skal hun få slippe det. Som en ekstra bonus slipper vi også å være redde for livmorbetennelse, og så slipper vi løpetid. Skal blogge mer om dette senere - jeg gruer meg VELDIG, er så redd for at noe skal gå galt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar