onsdag 6. mars 2013

Oi! Lenge siden jeg var her!

Har visst glemt å oppdatere bloggen min! Nå er det blitt mars og våren står for tur - Deilig!

Det ble aldri noe av steriliseringen til Tia, vi mistet en kjær venn bare noen dager før hun skulle under kniven, så jeg valgte å avlyse hele greia. En vond førjulstid..

Tia har nettopp blitt ferdig med løpetid nå, og vi er i gang med akupunktur og homeopati. Så får vi se om det kan dempe symptomene neste gang hun får innbildt.

Vi har rukket 2 stevner allerede! I januar hadde Stovner stevne i Kløftahallen, vi gikk AG2, Hopp2 og lag. DISK i AG, 15 feil på lagløpet og null feil og 1. plass i hopp - juhuu - napp nr 1!
Kjempestas!

I februar var vi på Moelv, samme løpene der; AG2, Hopp2 og lag. Ble DISK i både lag og AG2, men feilfritt og 2. plass i hopp. Napp nr 2!

Vi har fått nye instruktører siden nyttår også, og jeg synes treningene er lærerike og utfordrende. Jeg er så glad i klubben min!

Ungene vokser og gror - Villemo er i gang med fotballtreningen igjen, i tillegg til håndball. Hun synes det er kjempegøy å stå i mål på håndballen!
Niklas går på håndballskole, og til helgen er det tredje og siste runde av Loppetassen.

Vi har fått stått litt på ski (slalom) i vinter også, det er jo alltid morsomt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar